sábado, 12 de marzo de 2016

HIPICA AIGUAMOLLS

Dia 12 de març de 2016

El primer dia que ens vam conèixer li vaig preguntar si li agradaria anar a cavall, ella em va comentar que sí que hi havia anat un cop i que li semblava bé. Per tant, ara que ja ens coneixem més he decidit anar-hi.
Ha estat entretingut, hem passat nervis i por les dues per l'experiència però trobo que això ens ha unit molt.
També s'ha preocupat per mi dient-me què tal estava, si tenia por, etc. Preguntes que encara no m'havia fet fins ara.
M'ha agradat molt, avui tenia un dia no gaire alegra i sincerament el fet de quedar amb ella me l'ha alegrat molt.
Sembla estrany com passar unes hores al costat dels nens petits enriqueix tant.

Ja tinc ganes de tornar a quedar amb ella.

No hay comentarios:

Publicar un comentario